Danskväll

Igår kväll var jag ute och dansade. Jag åkte med en nyfunnen vän (från danskursen) och det var jättetrevligt att hinna prata med henne på vägen dit och hem.

Det var mycket folk igår. Jag tror inte att det har varit så mycket folk någon gång när jag har varit ute. Kul med mycket folk för att det ger möjligheten att dansa med nya människor, men jag tycker att det är lite jobbigt när det är för trångt på golvet. Man blir rädd för att krocka och spänner sig, och då blir det svårt att följa med ordentligt.

Men jag hade en riktigt trevlig danskväll med många höjdpunkter! Några som jag visste var bra, och några som var nya för mig.

Jag, som alltid har tyckt att buggen är det roligaste och inte riktigt gillat foxtroten, börjar bli riktigt förtjust i att dansa foxtrot. Med vissa människor får man ett sådant otroligt flyt, och då kan jag tappa tid och rum.
Det är en riktigt häftig upplevelse, och det ger mersmak!

Dessutom är det ju lite lättare att få plats att dansa foxtrot när det är trångt på golvet.

Jag hade helt enkelt en riktigt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tumme upp!

2011-11-07 @ 10:31:17
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh vad roligt för dig :) Bugg är skitkul, min sambo är så duktig på sån där dans, alla tjejorna på skolan ville dansa med han haha..

2011-11-07 @ 10:39:12
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Birk

Hejdu, kul att du fastnat för dansen, nu har jag tyvärr inte koll på vem du är, men det lär jag nog snart få med tanke på att du dansar ;) Syns på golvet den 25:e till Zlips? :)

2011-11-08 @ 22:48:17
URL: http://woiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0