Kalmar, kan det vara trevligt?

Ja, Kalmar kan faktiskt vara trevligt!

Tentan är skriven och jag överlevde! Jag tror till och med att jag kan ha klarat den. I alla fall halva tentan (den var tvådelad och man måste ha godkänt på båda delarna).

På eftermiddagen hade vi introduktion till nästa kurs, kommunikation med läkemedelsrådgivning, och den verkar riktigt intressant! Något annat som verkade väldigt bra var läraren vi kommer ha i den kursen. Det var nog den mest strukturerade person vi haft hittills. Så himla skönt med lite ordning för en gångs skull!

Just nu känns det ganska skönt. Tentan är skriven och imorgon får jag åka hem. Jag har också hunnit umgås lite med min favoritbror, hans fru Andrea och finaste Astrid.

Just nu känns inte Kalmar som en så dum plats att vara på.

Fast, just nu skulle jag ha varit på min danskurs. Och det är lite tråkigt att jag missar den (dem).

Jag har sett att jag har fått en del kommentarer här de senaste dagarna. Jätteroligt! Men tyvärr dröjer det kanske några dagar innan jag hinner svara på alla.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Det går att fixa! :)

Men då måste vi ha lite tid vid datorn så du kan skicka lite bilder o säga hur du vill ha det.



Tentan gick mindre bra. Hoppas iaf på att bli godkänd så man kan gå vidare med nya kurser!

2011-11-02 @ 21:03:38
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0