Socialfarmaci....

Jag hade förväntat mig att få vänta i evigheter på resultatet från tentan jag skrev då när jag var i Kalmar förra gången. Men, resultatet kom idag, och det är ju inte ens två veckor sedan jag skrev tentan.

Så, hur gick det då?

Det gick verkligen jättebra!
Båda delarna av tentan var klarade, och jag fick ett slutresultat på 91% rätt.
Godkänt är 60% och VG är 80%

Nu väntar jag bara på att få veta om hemtentan blev godkänd också.
Den gick ut på att analysera en hälsoekonomisk studie.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis! Vad härligt :) Tror nog att den andra tentan också gick bra.



Sv: Precis min tanke också när jag såg bilden!

2011-11-14 @ 16:52:08
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej men vad kul! Grattis! Åh vad duktig du är, min första tenta blir efter jul, hua jag gruvar mig :(

2011-11-14 @ 21:59:34
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0