Turbo har koll

Turbohunden har full koll. Han vet precis när jag tänker åka ifrån honom, för det märker han på vilka kläder jag har på mig.

Det började med att han kände igen jobbkläderna. När jag skulle åka till jobbet kom han springande och så skulle han bara pussas och pussas. Om jag inte brydde mig om honom då så började han att nafsa lite försiktigt i mina byxor. Ryckte lite försiktigt, som för att säga att: - Hallå, jag är här!

Nu känner han igen de flesta av mina åka hemifrån-kläder. Eller det kanske är så att han känner igen mina hemmakläder och vet att jag är hemma när jag har dem. För då kommer han aldrig springande.

Men har jag kläder som betyder att jag ska åka hemifrån, då är det snart en liten hund där och rycker lite försiktigt i byxbenen. -Hallå Sanna, ska du åka ifrån mig?
Och så vill han pussas också. Och pussas lite till.

Turbo har koll!



En av de första turbopussarna jag fick

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Åh sötnos

2011-11-23 @ 20:17:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi vad roliga dom är de där vovvarna ^^ chili vet också precis allt som är på gång :P



o jag fattar vad du menar med att vilja säga upp sig från livet, gaaaah, vill inteeee!!



SV: hehe ja, kanske ska slänga upp en bild på dom i gruppen, får se :P micha tänkte ta med dem till skolan o fråga om de duger som kurslitteratur x)

2011-11-23 @ 20:40:05
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Camilla- Börjar hästen bli lurvig? Tävla om timmer hos mig

Gulligt!



Sv: Den nya sadeln?

2011-11-23 @ 21:39:48
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0