Underbara Människor!

Nu sitter jag på tåget ned mot Kalmar. Om ungefär en timma kliver det på en Lina, och det ska bli väldigt roligt att träffa henne igen, för nu var det länge sedan sist.

Det ska bli roligt att träffa alla mina underbara "klasskompisar" igen. Det är så härliga människor, och jag är så glad över att jag har haft möjligheten att få lära känna dem. Jag måste säga att de är det bästa med Kalmarveckorna. En annan höjdpunkt är ju också att jag får träffa finaste Astrid, min brorsdotter som blir fem månader idag, min favoritbror och min favoritsvägerska.

Just nu sitter jag också och glädjer mig över alla fantastiska människor jag har haft turen att möta hittills i mitt liv. Både de vänner som jag känt länge och de som är nya bekantskaper.

De senaste dagarna har jag fått höra så fina ord, från människor som jag kanske inte känner så väl som jag vill, men som jag ändå redan tycker väldigt mycket om! Några av er kommer att läsa det här, det tror jag och jag hoppas att ni känner igen er!

Nu är det bäst att jag slutar skriva, innan jag tappar internetuppkopplingen.

En stor kram till alla mina vänner!

Sanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jag skriver den på Carlsund. Lite närmre än Gävle ;)

2011-11-01 @ 10:22:46
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0