Dagarna...

Dagarna bara går och går, och jag försöker vara så flitig jag bara kan och orkar. Det är nu två veckor kvar till tenta och jag känner att det är dags att jag verkligen sätter mig in i den här kursen ordentligt. Nästa vecka har jag nämligen råkat boka upp mig ganska mycket med jobb.

Men det finns saker att fylla dagarna med. Förutom plugget och jobbet ska hästarna ridas och hundarna motioneras. Jag vill hinna dansa, och så ska man ju gärna hinna med lite hemma också.

Men den här veckan ser faktiskt helt okej ut vid en titt i kalendern. Och, jag har faktiskt en jobbfri helg till, vilket kom som en överraskning för mig, eftersom jag först hade antecknat att jag skulle jobba i helgen.

Kommentarer
Postat av: Drillemor

Jag borde också vara flitig, men oooooooooorkar inte idag. Det är jobbigt att jobba när man varit jobbfri så pass länge... ;)

Nu var det länge sedan vi sågs. Ska vi lyckas få till I-S-L-träffen någon gång snart kanske?

2011-10-18 @ 09:55:19
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0