Ledig helg!


Skåpluckorna i köket är torkade, köttfärssåsen puttrar på spisen och dammsugaren är på väg upp på övervåningen.
Ska jag plugga också? Nej, varför då?

Imorgon kommer Turbos uppfödare Britten, och hennes dotter Elin, på besök. De ska få rida islandshäst, och så antar jag att de vill hälsa på Turbo också. I vanliga fall rider de storhäst, och vad jag har förstått så har Elin aldrig ridit islandshäst. Hon ska få låna Fía, och tölta. Britten ska få rida Dimma. Det ska bli väldigt roligt för mig att få höra vad hon, som storhästmänniska, tycker om Dimma.

På kvällen ska jag ut och dansa.

Så, det kanske är bäst om jag hinner plugga lite idag....

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

SV: ja har inte hunnit ändra än , blev fel där :P

2011-10-22 @ 12:02:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad tyckte dom :)?

2011-10-23 @ 10:41:02
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0