Lite "jubileum"

Igår var det 2,5 år sedan jag tog mitt körkort.
Jag är väldigt glad att jag tog det när jag gjorde, för det är väldigt bra att ha och jag skulle inte ha tid att ta det nu.

Imorgon är det 2 år sedan jag skrev min första tenta. Sedan dess har det blivit en hel del tentor! och nu är det bara tre salstentor kvar, om jag har tur! Det är i alla fall bara tre ordinarie salstentor kvar.

Igår var det 2 år sedan jag och Lina blev vänner. Jag hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten även då vår utbildning är slut.

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

ditt minne är väldigt unikt! när skolan är slut får vi se till att hälsa på hos varann

2011-10-15 @ 19:32:06
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lilly

Mitt kort fyllde 1 häromdagen! :P Förra onsdagen, för att vara exakt.

2011-10-15 @ 20:39:10
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0