Måndag förmiddag

Det är måndag morgon (okej, förmiddag) och det känns inte helt okej. Hade gärna haft ett par helgdagar till. Men nu är det dags att ta itu med socialfarmacin ordentligt, så att jag kommer någonstans med den. Det vore ju lite tråkigt att bryta traditionen att klara alla tentor på första försöket.

Är nu hemma med en liten hundkille som surar över att han inte fick följa med Tigerhunden när han och mamma åkte iväg. Istället fick Turbo vara hemma med mig. Jag tycker att det är trevligt att umgås lite med Turbo, för vi har knappt träffats i helgen.

I fredags jobbade jag heldag, och sen har jag jobbat i helgen också. I söndags jobbade jag inte så långt pass, men innan det var jag i stallet, och efter jobbet var jag bara hemma och vände, innan jag åkte iväg och dansade.

Det var en trevlig kväll, med ett bra band och mycket dans. Tidigare när jag har varit och dansat har jag stått för mig själv i ett hörn när det varit paus, eftersom jag inte känner något folk, men igår var det några stycken som jag känner igen från kursen, så jag hade någon att prata med. Det gjorde att danskvällen blev ovanligt trevlig!


Då var det väl dags att ta itu med pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

usch kmmer inte igång!

2011-10-10 @ 12:18:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Linda

Lille Turbo haha :) Mysigt att vara hemma med lill matte jue!



Oh jag vet Sanna, mailet, jisses jag ska ta itu med det, internet här är bara så segt.

2011-10-10 @ 17:08:15
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0