Knasiga drömmar!

Jag är väldigt bra på att drömma knasiga drömmar, och jag är dessutom väldigt bra på att komma ihåg dem. Jag kan ha perioder där jag drömmer jättekonstigt flera nätter i rad.

Natten till idag innehöll tre skumma drömmar, och jag tänkte dela med mig av den ena.

Jag drömde att jag var täppt i nästan och behövde använda nässpray. Jag har dock inte använt nässpray på flera år, eftersom jag får så ont i näsan av det, och den detaljen följde med mig in i drömmen. Så istället för att spraya i näsan, så hällde jag nässpray på min stortå, i nagelkanten mot utsidan av foten. När detta gjordes på vänsterfoten så minskade täppan snabbt i vänstra näsborren och tvärtom. Det var nässpray med mentol i, och till och med mentollukten följde med upp i näsan. Det gick riktigt snabbt dessutom!

Så nu är det nya skämtet att alla läkemedel ska appliceras på den yttre nagelkanten på stortårna....

Kommentarer
Postat av: Drillemor

Haha, myyysigt! Jag superduperavskyr nässpray, men igår kväll tog jag fram flaskan och hade bredvid sängen... kunde dock inte övertyga mig själv om att använda den, så har knappt andats inatt. Imorse vågade jag dock :P

2011-09-30 @ 18:49:36
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Marie

Ättika, usch!

2011-09-30 @ 20:10:32
URL: http://stallbrannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0