Redan onsdag.

Nu är det visst redan onsdag. Det känns som att början på den här veckan har gått jättefort. Det kändes som söndag igår, men så är det onsdag idag. Snacka om att vara veckovill!

Det dök upp en rolig kommentar på facebook idag, från en av mina kursare. Igår hade vi föreläsning om njurarna, och då hade hon googlat ordet Renal korpuskel, som dyker upp i den föreläsningen. De två första resultaten var min (gamla) blogg.

Nu ska jag snart bege mig ut till stallet, och idag ska jag rida Fía. Min kollega J kommer och rider med mig, och hon ska få ta Dimma. Det blir en lugn ridtur, för Dimmas framskor sitter inte riktigt så bra som man skulle önska. Hovslagaren kommer och skor henne på fredag.

Kommentarer
Postat av: Drillemor

Renal korpuskel låter minst sagt... intressant!

2011-09-28 @ 10:58:59
URL: http://drillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0