Bara lite snabbt

Idag blev det en spontanutflykt, och jag har i princip just kommit hem. Vi blev lite senare hem eftersom vi blev stående i typ en halvtimme då det hade hänt en olycka.

Imorgon ska jag jobba igen. Hoppar in för en kollega som behövde vara ledig.

Planerna för mitt liv ser annars ut så här de kommande dagarna:
Söndag och måndag ska ägnas åt plugg, och på tisdag ska jag åka ned till Kalmar för att ha ett möte med min handledare (för exjobbet). Jag passar på att hälsa på min bror med familj och åker hem från Kalmar på onsdag. På måndag kväll tror jag dessutom att det är dags för buggkurs igen, och på torsdag buggträning.

Kommentarer
Postat av: Lilly

SV: Neheeeej, var det inte? :P Äh du vet, jag har inte hört talas om så många RW:are i mina dagar, tänkte inte på att det fanns fler...

2012-01-29 @ 10:31:42
URL: http://drillemor.wordpress.com
Postat av: Linda

Sv: Ja visst är han söt :)



Hur blev det med dansen?

2012-01-29 @ 17:36:48
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0