Full fart!

Just nu (som vanligt) så springer livet på i full fart. Det är mycket som ska hinnas med, och tiden är inte alltid på min sida. Nu sedan Dansari föddes vill jag åka till stallet så ofta som möjligt, så den här veckan har jag knappt varit hemma hos mig alls.

Fía och Dansari verkar må bra. Det är full fart som gäller, om Dansari får bestämma. Fast Fía kan hon också!






Fía och Dansari i tisdags när de fick gå ut


Just nu sitter jag på tåget till Stockholm. Jag ska åka upp till huvudkontoret idag, då de har anordnat någonting för alla oss som är praktikanter inom kedjan. De hade dock missat mig, så jag fick inte veta något förrän ganska sent.

Hoppas att ni alla får en riktigt bra vecka!

Sanna



Kommentarer
Postat av: Ninni Andersson

Hoppas du får en riktigt trevlig dag!

2012-05-14 @ 10:02:21
Postat av: Jenny

Härliga bilder, klart mamma också kan ;)

Ha så trevligt i Stockholm!

2012-05-14 @ 13:18:48
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Lällän

Jag såg den lille plutten idag! :D

2012-05-14 @ 14:08:49
Postat av: Svea-Karin

vilka härliga bilder!!! :)

2012-05-15 @ 18:10:37
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0